marți, 27 aprilie 2010

Miscarea sunetului

Am ales cate un instrumentist, l-am rugat sa si-l ia si sa vine cu mine intr-o locatie pentru cateva poze. Asadar, am avut ca o constanta in acest mic proiect un voal rosu, pentru ca muzica inseamna miscare (mai ales pentru mine). Locatiile au fost diferite pentru fiecare instrument in parte, cateodata contrastante, dar alta data in perfecta armonie. Am folosit mereu focala de 50mm, fie ca am facut poza pe film sau pe digital.

Asadar multumesc lui: Dan Stancu(chitara clasica), Emil Gaman (chitara electrica), Cristiana Apostol(caval), Daniela Manole (mandolina) si tuturor celor care au fost chinuiti si torturati pentru a arunca in sus cu voalul ca sa iasa frumos in poze.


4 comentarii:

Ionut Andrei spunea...

interesanta idee, dar punerea ei in practica este destul de seaca. Eu, in locul tau, as mai incerca, dar daca tu esti multumita, e bine atunci.

Doro spunea...

grozava ideea si grozav rezultatul. imi plac foarte mult fotografiile din seria asta!

Augustin Popescu spunea...

Excelentă ideea din spatele acestui proiect.
Cred că de la aceste cadre trebuie să continui ideea şi să o dezvolţi.

Andrew spunea...

Miscarea sunetului... intradevar o idee superba cu multe posibilitati de exprimare. Cea aleasa de tine e...cel putin interesanta!