joi, 21 ianuarie 2010

Experimente intr-o cutie de chibrituri

Ceea ce vedem nu este ceea ce pare...ce ar fi daca am intra cu totii in camere obscure mobile si ne-am ghida dupa imaginile proiectate de aceasta. Lumea ar fi cu susul in jos pentru noi cei care traim acum. Pentru cei care ar fi trait toata viata in acele camere, ar fi normalitatea. Deoarece nu putem trai intr-o amera obscura pentru a vedea cu ochii nostrii ce se intampla, o putem reproduce la scara mai mica si o putem ruga sa ne arate ce vede. Si asta vede:

Primele rezultate dintr-o cutie de chibrituri....sau primele rateuri:





O cina intr-un local de noapte:



O alta viziune a propriului dormitor:
Imagini vazute de o lacusta:
O umbra de caine proiectata pe cer:
Drumul spre spital...distantele par infinite:
Aici am ajuns.
I am stretched on your grave.

3 comentarii:

NU spunea...

LOMO Romania este o comunitate de fotografi interesati de fotografia pe film (color, alb-negru, pinhole, instant, etc.) - exclus digital. Scopul acestei comunitati este de a inviora fotografia pe film din Romania, de a crea un spatiu de expunere online special dedicat fotografilor romani care lucreaza pe film si de a le usura comunicarea.

http://lomo.ro/

Andreea spunea...

Nu pot sa cred cat de tare au iesit!
Superb! imi place foarte tare prima si cea cu umbra cainelui :D
Oricum n-am inteles exact cum se fac treburile astea cand mi-ai explicat... deci intr-o zi cu siguranta te voi rapi cateva minute sa inveti si un profan despre cat de larg este de fapt orizontul unei cutii de chibrituri :)

Gonti spunea...

foarte interesant. detalii despre cutia de chibrituri? imi imaginez ca pinhole, dar cum ai facut-o