marți, 3 noiembrie 2009

Campania electorala la romani


Sunt major astfel imi pun intrebarea:" eu cu cine votez? Hic!". Campania electorala este facuta pentru a raspunde la aceasta intrebare, dar reuseste? Am facut diverse plimbari prin cartierul meu si prin centru pentru a surprinde cateva tehnici mioritice de a atrage stampile.

Deci se incepe cu un perete oarecare.....sincer, imaginea imi aduce aminte de anii '90.

Astfel, intr-un decor simbolic se pun afise si bannere.


Oameniii nu prea sunt in general interesati de campanie...



...nici macar cei angajati pentru aceasta nu se sinchisesc.


Totusi trebuie sa recunoastem ca cea mai buna campanie electorala o face REBU.

Dar serviciul de telefonie publica incearca sa-i intreaca.

Astfel...am incercat sa sun un prieten, numai ca era cam intuneric in cabina si nu nimeream numerele.



Astfel, nu conteaza ca pica tavanul pe mine, eu voi fi mereu pregatit pentru campanie.


Iar la sfarsitul campaniei, ce poate fi mai multumitor decat un afis pe gardul meu?Toate cele bune si spor la urmatoarele alegeri.

Niciun comentariu: